Virksomheten vår er lokalisert i Göteborg. Vår postadresse er Södra Vägen 47, 412 54 Göteborg. Hvis du ønsker å komme i kontakt med oss, vennligst send en e-post til [email protected] med saken din og kontaktinformasjonen din, så kontakter vi deg så snart som mulig.
Når du har fullført bestillingen din, vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. I bekreftelsen finner du all informasjon om produktene, prisene, faktura- og leveringsadressen. Hvis det er feil i ordrebekreftelsen, vennligst kontakt oss umiddelbart via e-post til [email protected].
Våre normale leveringstider er 2-5 eller 14-28 dager, avhengig av om det er en lagerført vare eller en bestillingsvare. MERK! Ordrer plassert i helgen sendes tidligst påfølgende mandag. Hvis det oppstår forsinkelser i leveransen (uten at vi har informert deg om lengre leveringstid), vennligst kontakt oss via e-postadressen: [email protected].
Alle prisene i butikken er oppgitt i SEK, og alle priser er eksklusive merverdiavgift, med mindre annet er oppgitt. Vi forbeholder oss retten til prisendringer som følge av endringer i leverandørenes priser, trykkfeil i prislisten, samt prisfeil som følge av feilaktig informasjon, og forbeholder oss retten til å foreta justeringer.
Når du handler varer på nettstedet vårt, har du som kunde en lovpålagt angrefrist på 14 dager fra den datoen du mottok en vare du har bestilt. MERK! Dette gjelder ikke ved kjøp av behandlingsplanen eller hele behandlingen, da behandlingsplanen og tannreguleringene er spesialtilpasset pasienten, se mer nedenfor.
Hvis vi ikke kan tilby en behandlingsplan til pasienten, har pasienten rett til å be om full refusjon.
Du må gi beskjed om at du angrer. Beskjeden må sendes til oss på [email protected]. I beskjeden må ditt navn, adresse, e-postadresse, ordrenummer og de varene som returneringen gjelder for, tydelig fremgå. Du må umiddelbart og senest innen 14 dager fra angrerbeskjeden returnere varene til oss. Du betaler for retur, frakt og tilstanden til varene ved retur, og derfor må varene sendes forsvarlig og i original emballasje. Vi forbeholder oss retten til å trekke fra et beløp som tilsvarer verdireduksjonen i forhold til varenes opprinnelige verdi som følge av bruk eller skade.
Varer som av helse- eller hygienemessige årsaker er forseglet, og hvor forseglingen er brutt av deg varer som har karakter av forseglet lyd- eller bildeopptak, og hvor forseglingen er brutt av deg. Spesialtilpassede produkter som er skreddersydd spesielt for deg eller har en tydelig personlig preg i tråd med dine ønsker.Tjenester som er fullført og hvor du uttrykkelig har samtykket til at tjenesten startes uten angrefrist.Varer som raskt kan forringes, for eksempel matvarer. Løssalgsnumre av aviser eller tidsskrifter.
For mer informasjon om den lovpålagte angreretten, les her.
Vi inspiserer alle produkter, før de sendes til deg. Hvis produktet likevel skulle være skadet eller feilsendt ved ankomst, forplikter vi oss i henhold til gjeldende forbrukerbeskyttelseslovgivning til å rette opp feilen uten kostnad for deg. Du må alltid kontakte oss for godkjenning før du returnerer en defekt vare. Klagen må sendes umiddelbart etter at feilen er oppdaget.
Eventuelle feil og mangler må alltid rapporteres til [email protected], der du oppgir ditt navn, din adresse, din e-postadresse, ordrenummer og en beskrivelse av feilen. Hvis det ikke er mulig for oss å rette opp feilen eller levere en tilsvarende vare, vil vi refundere deg for den defekte varen i samsvar med gjeldende forbrukerbeskyttelseslovgivning. Vi dekker kostnadene for returer for godkjente klager. Vi forbeholder oss retten til å avvise en klage hvis det viser seg at varen ikke er defekt i henhold til gjeldende forbrukerbeskyttelseslovgivning. Ved klager følger vi retningslinjene fra Forbrukerklagenemnda, les her.
Vi påtar oss ingen ansvar for indirekte skader som måtte oppstå som følge av produktet. Vi påtar oss heller ikke ansvar for forsinkelser/feil som skyldes omstendigheter utenfor virksomhetens kontroll (Force Majeure). Slike omstendigheter kan for eksempel inkludere arbeidskonflikter, brann, krig, myndighetsbeslutninger, redusert eller manglende levering fra leverandør. Videre påtar vi oss ikke ansvar for eventuelle endringer i produkter/produktspesifikasjoner som er gjort av den aktuelle leverandøren, samt andre faktorer utenfor vår kontroll.
Vi forbeholder oss retten til eventuelle trykkfeil på dette nettstedet samt utsolgte produkter. Vi garanterer ikke at bildene gjenspeiler produktene nøyaktig, da det kan forekomme visuell fargeforskjell avhengig av skjerm, foto- og oppløsningskvalitet. Vi forsøker alltid å presentere produktene så nøyaktig som mulig.
Ifølge loven om elektronisk informasjon skal besøkende på en nettside informeres om at det brukes informasjonskapsler (cookies) av hensyn til personvernet. Informasjonen i informasjonskapselen kan brukes til å spore en brukers surfing. En informasjonskapsel er en liten tekstfil som den besøkte nettsiden ber om å lagre på datamaskinen din for å gi tilgang til ulike funksjoner. Det er mulig å konfigurere nettleseren din til automatisk å avvise informasjonskapsler. Mer informasjon kan finnes på Post- og teletilsynets nettside.
Ved å handle hos Embraces Care AB aksepterer du vår personvernpolitikk og vår behandling av dine personlige opplysninger. Vi beskytter din personlige integritet og samler ikke inn flere opplysninger enn nødvendig for å behandle din bestilling. Vi selger eller deler aldri dine opplysninger med tredjeparter uten lovlig grunn.
Embraces Care AB er ansvarlig for behandlingen av personopplysninger du har gitt oss som kunde. Dine personopplysninger behandles av oss for å kunne håndtere din bestilling, samt i de tilfeller hvor du har bedt om nyhetsbrev eller kampanjetilbud - for å kunne tilpasse markedsføringen til dine individuelle behov. Nedenfor er en oppsummering av hvordan vi i samsvar med personvernforordningen (GDPR) lagrer og behandler dine opplysninger.
En personopplysning er all informasjon som direkte eller indirekte kan knyttes til en fysisk person.
For å kunne håndtere din bestilling og svare på spørsmål knyttet til din bestilling (kundeservice), oppbevarer vi ditt fornavn og etternavn, adresse, telefonnummer, e-postadresse, IP-adresse og kjøpshistorikk. Dine opplysninger oppbevares så lenge vi har en rettslig grunn til å behandle dem, for eksempel for å oppfylle avtalen mellom oss eller for å oppfylle en rettslig forpliktelse i henhold til for eksempel bokføringsloven.
I forbindelse med et kjøp behandles dine personopplysninger for å oppfylle avtalen med deg. Markedsføring, kampanjer og lignende utsendelser skjer etter ditt samtykke.
Ved gjennomføring av kjøp deles opplysninger med vår betalingsleverandør. De opplysningene som oppbevares, inkluderer fornavn, etternavn, adresse, e-postadresse og telefonnummer. Hvis du velger å betale med faktura, oppbevares også ditt personnummer hos betalingsleverandøren. Opplysningene oppbevares for å gjennomføre kjøpet og for å beskytte partene mot svindel. De betalingsleverandørene (betalingsmetodene) vi bruker inkluderer: Klarna, Swish, Resurs Bank, Stripe.
For å kunne levere bestillingene dine og fullføre avtalen vår, må vi dele spesifikke opplysninger med fraktselskapet. De opplysningene som deles med fraktselskapet inkluderer fornavn, etternavn og leveringsadresse. E-postadresse og/eller mobilnummer kan også deles med fraktselskapet for varsling. Fraktselskapene vi samarbeider med inkluderer: Postnord.
Hvis du har valgt å abonnere på nyhetsbrevet vårt, deles fornavn, etternavn og e-postadresse med nyhetsbrevleverandøren vår. Dette gjøres for å holde deg oppdatert med informasjon og tilbud av markedsføringsmessige årsaker. Vi bruker Hubspot til utsendelse av nyhetsbrevene.
Du har rett til å få en kopi av alle opplysninger som finnes om deg hos oss. Kopien leveres elektronisk i et lesbart format.
Du har rett til å be oss oppdatere unøyaktige opplysninger eller fylle ut opplysninger som er mangelfulle.
Du kan når som helst be om at opplysningene som vedrører deg slettes. Det er få unntak fra retten til sletting, som for eksempel hvis opplysningene må oppbevares for å oppfylle en rettslig forpliktelse (for eksempel i henhold til bokføringsloven).
Embraces Care AB er ansvarlig for lagring og behandling av personopplysninger i nettbutikken og sikrer overholdelse av regelverket.
Vi bruker bransjestandarder som SSL/TLS og enveis hasj-algoritmer for å lagre, behandle og kommunisere sensitiv informasjon, som personopplysninger og passord, på en sikker måte. Vi bruker en svensk plattform, Quickbutik, som drives av Quickbutik AB med base i Helsingborg.
Vi forbeholder oss retten til å gjøre endringer i vilkårene når som helst. Endringer i vilkårene vil bli publisert online på nettstedet. Endrede vilkår anses som akseptert i forbindelse med en bestilling eller besøk på nettstedet.
Hvis en tvist ikke kan løses i tråd med selskapets kundeservice og kunden, kan du som kunde henvende deg til Forbrukerklagenemnda, les her. For beboere i et annet EU-land enn Norge kan klager sendes inn online via EU-kommisjonens plattform for tvisteløsning, les her.
I tilfelle av en tvist følger vi beslutningen fra ARN eller tilsvarende tvisteløsningsorgan. Tvister vedrørende tolkningen eller anvendelsen av disse generelle vilkårene skal tolkes i samsvar med svensk lov og rett.